środa, 15 czerwca 2011

Witam i zapraszam!

Z pewną dozą nieśmiałości zapraszam Was na tę stronę.... ale po kolei...

Mój blog, na którym prezentuję swoje prace, ręcznie stworzone, już istnieje.
Serdecznie zapraszam Deco-Pasja
Można tam prace obejrzeć, pozostawić komentarz oraz dowiedzieć co nieco na temat powstania owych przedmiotów (z jakiego są materiału, jakich preparatów użyłam, jak je wykonałam itd...)

Moje prace można kupić w kilku Galeriach internetowych.

Chciałabym jednak stworzyć swoje własne miejsce,do którego trafią osoby zainteresowane odkupieniem bądź zamówieniem specjalnie dla siebie, wyjątkowych i ciekawych przedmiotów - prezentów dla rodziny, znajomych.
Zdobię przedmioty techniką decoupage - drewniane skrzynki, pudełka, herbatnice, chusteczniki, obrazki, świeczniki, szafeczki na klucze i wiele wiele innych. 
Ostatnio bardzo spodobało mi się tworzenie karteczek okolicznościowych (urodziny, imieniny, ślub i inne okazje)

Wszystkie prace wykonałam ręcznie, według własnego projektu i pomysłu.

Serdecznie zapraszam!


2 komentarze:

  1. Z przyjemnością będę zaglądać :) Uwielbiam Twoje decou więc prędzej czy później na coś się skuszę ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiernie mi miło! :)))
    Cieszę się, że jesteś :)))

    Ściskam i pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń